Garanciális klímaberendezések és klímaszerelés a BudaKlímától

Kérjen ajánlatot!

×
phone KATTINTSON
mail KATTINTSON

Garancia

A garancia az a tétel, ami nem látszik kívülről egy klíma megvásárlása során és csak akkor kerül a reflektorfénybe, amikor meghibásodott a berendezés. A lelkiismertes forgalmazó cégeknek nagyon fontos, hogy az ügyfélnek felszerelt klímaberendezés mögött rendben legyen a garancia, mivel egy meghibásodás esetén az ügyfél a felszerelő céget fogja megkeresni a problémával.

Klíma garanica

Nekünk kell kimenni az ügyfélhez, felmérni a meghibásodás jellegét, a javítási folyamatot, majd elindítani a garanciális ügyintézést. Annyira fontos tényező a garancia, hogy nem ajánlunk az ügyfélnek megvásárlásra olyan klímát, ami mögött nem áll ott egy megbízható márkaképviselet, akik majd rugalmasan és gyorsan segítenek a meghibásodás elhárításában.

 

Léteznek a hazai klímapiacon olyan márkák, amelyek egy jó brand-et képviselnek, de annyira körülményes és bürokratikus a garanciális ügyintézésük, ami már komolytalanná teszi a hírnevüket és így a nem ajánlott kategóriába kerülnek. Miért? A válasz kézenfekvő: a nyári kánikulában senkinek sincsen türelme 3-4 hetet várni egy javításra, és elég rosszul hangzó érv, hogy a nagykertől még nem érkezett meg az alkatrész.

 

Mivel mi állunk kapcsolatban az ügyféllel, aki nekünk fizetett a munkánkért, nem tehetjük meg azt, hogy probléma esetén tétlenül várjuk, amíg a századik papírt is aláírja valaki egy tizenezer forintos alkatrész beszerzéséhez. Előfordult többször is az elmúlt évek során, hogy saját zsebből megvásároltuk az alkatrészt, mert nem lehetett kivárni az adott cég ügyfélkezelési folyamatának eredményét. 

 

Ennek megelőzésére csak és kizárólag olyan klímát ajánlunk ügyfeleinknek, ahol mi vagyunk biztosak abban, hogy bármilyen meghibásodás esetén hatékony és gyors segítséget tudunk adni. Ma már vannak olyan partneri kapcsolataink, hogy hiba esetén másnapra is tudunk produkálni akár egy komplett kültéri vagy beltéri egységet, amennyiben a szerelés során kiderült, hogy hibás a gyári berendezés.

 

A márkaképviseletek sajnos nehezen értik meg a szituációt, hogy ha kivittünk az ügyfélhez egy új klímát, akkor ő nem javítgatást akar látni a frissen megvásárolt berendezésen, hanem egy hibátlanul működő klímát, ami teszi a dolgát. Tehát ők nem szét-, majd összeszerelést szeretnének látni, hanem komplett cserét kérnek, mert ők ezért fizetnek. Ezt az ellentmondást kell nekünk feloldani és olyan márkaképviseletektől vásárolni, akik rugalmasan, hatékonyan segítenek elhárítani a felmerülő problémát.

 

A fentiekhez kapcsolódik, hogy minden évben kerülnek új termékek a piacra és sokszor nagy rizikó bevezetni egy ismeretlen márkát. Előfordult, hogy egy új széria szinte összes beltéri egysége gyári hibás volt, és a nyár kellős közepén rendkívül kellemetlen, amikor leállt klímákhoz kell kimenni sorozatban és javítani. 

 

Nem kockáztatunk, csak és kizárólag olyan berendezéseket forgalmazunk (pontosabban azok lesznek a felmérés utáni árajánlatban), amelyekről tudható, hogy nincsen velük éves összehasonlításban és nagy mennyiség felszerelése után sem probléma, szépen és megbízhatóan működnek, jók a visszajelzések az ügyfelektől!

 

Ezt a kérdést rendkívül komolyan kezeljük, mivel saját magunknak generálnánk problémákat, ha a pillanatnyi haszon reményében megbízhatatlan és ismeretlen típusokat szerelnénk be az ügyfelekhez.

 

A klímákra általánosan 3 év teljes körű és plusz 2 év kompresszor garanciát adnak a gyártó cége. A garancia feltétele az évente egyszer elvégzett karbantartás a klímaberendezésen. A kötelező karbantartás célja, hogy a klíma ellenőrzésénél kiderüljön, ha nem üzemszerűen működik a készülék, és az esetleges megelőzéssel egy komoly meghibásodást elkerüljünk a későbbiekben.

 

Egyes gyártók 5 év teljes körű garanciát adnak a termékeikre az éves karbantartás és regisztráció megléte mellett, ezért fontos, hogy minden a hivatalos mederben intéződjön, s így nem kell tartani egy meghibásodás következményeitől.

 

A karbantartás másik fukciója az, hogy speciális vegyszerek alkalmazásával megakadályozzuk az egészségre esetleg káros baktériumok, penészspórák megtelepedését a lakás levegőjével közvetlenül érintkező hőcserélő felületén. A klíma karbantartásával jelentősen meghosszabbítható a légkondicionáló élettartama és a tisztításával teljesen kiküszöbölhető az egészségügyi kockázat is, amit kizárólag az elhanyagolt berendezések okozhatnak

 

A szerelésre általában 5 év garanciát vállalunk, ami azt jelenti, hogy ezen időszak alatt bármilyen meghibásodást, ami nem a klímaberendezés műszaki részét érinti, költségmentesen elhárítunk, legyen ez cseppvíz, konzol, elektromos bekötés, gázszivárgás stb. A szerelési garancia feltétele pontosan ugyanaz, mint a gyártók által előírt gyári garancia esetében, vagyis hogy évente egyszer ellenőriznünk kell a berendezést.

 

A karbantartás elmaradása esetén az ügyfél nem tudja érvényesíteni sem a klíma garanciáját, sem a szerelési garanciát.

A karbantartásról minden esetben számlát adunk, aminek a másolatát kéri tőlünk a gyári képviselet, amennyiben garanciális javítást kell elintéznünk a berendezésre. Így ezeket a számlákat is érdemes megőrizni a gyári dokumentációval együtt!



Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ajánlatkérés

Kérje ajánlatunkat  INGYENES előzetes helyszíni felméréssel! 

Klímaszerelés AKCIÓ November 30-ig!

Bruttó 90.000Ft-ért

(2 méter csövezésig)

 

Adatkezelési és adatvédelmi tájékoztatónkat, ellenkező esetben nem tud regisztrálni, sem árajánlatot kérni.

 
Szeretnék segítséget és konkrét támpontokat adni Önnek a klímaberendezés beszerzése, felszerelése kapcsán felmerülő gyakori kérdésekre, hogy elég információval rendelkezzen a vásárlás előtt. Ha még nem volt klímaberendezése...
Bővebben
A legfontosabbal kezdeném: soha ne vásároljon ismeretlen márkát! Akkor sem ha klímaszerelő ajánlja Önnek! Miért? Sokszor tapasztalom, hogy kizárólag üzleti érdekből ajánlanak olyan klímákat az érdeklődőnek amelyek teljesen...
Bővebben

Kapcsolódó cikkek:

Hőszivattyúról máshogyan. Kezdjük az elején, a cikk írójaként tizenéve fűtök levegő- víz hőszivattyúval otthon, tehát a korai felhasználók között szereztem tapasztalatokat és pro és kontra igyekszem felsorolni az előnyöket és hátrányokat mellette és ellene is egyaránt.
Tovább
Általában évente egyszer tartjuk karban ügyfeleink klímáját, egy két speciális esettől eltekintve. Van olyan berendezés, amelyet a környék adottságai miatt évente kettő vagy akár több alkalommal is tisztítanunk kell mivel rendkívül gyorsan elszennyeződik a berendezés és...
Tovább
Egy klímaszerelő vállalkozás vezetőjeként mindig érdemes tudni, hogy tulajdonképpen milyen korcsoportoknak és ügyfélkörnek dolgozunk, milyen megoldásokra van szükség és mit tanácsoljunk, amivel az ügyfélnek legjobban kiszolgáljuk az igényeit. Bemutatnám ügyfeleinket az...
Tovább
Marketing tanácsadás, SEO, honlapkészítés: Marketing Professzorok